Samen met de andere 3de kleuterklas gaan we nog een laatste keer op uitstap.
genieten van elkaar, want volgend schooljaar gaan we naar het 1ste leerjaar.
We starten met een leuke boswandeling: een boom over de weg, modder, een steile bergaf,...
Daarna naar de speeltuin, waar we fijn kunnen ravotten of in het water spelen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten